Werkwijze
Hieronder leest u stapsgewijs hoe wij uw zaak behandelen vanaf het eerste informatieverzoek tot aan de sluiting van uw dossier.
1. Aanmelding
Via ons aanmeldformulier legt u uw zaak aan ons voor. Wij zullen dan bepalen of wij u van dienst kunnen zijn en op welke manier.
2. Adviesgesprek
Als wij uw zaak in behandeling kunnen nemen, nemen wij per e-mail contact met u op om een adviesgesprek in te plannen. Dit gesprek vindt plaats via videobellen.
3. Opdrachtbevestiging
Indien u ons na het adviesgesprek inschakelt, ontvangt u de opdrachtbevestiging en algemene voorwaarden. Daarin vindt u alle afspraken, waaronder het doel van de opdracht, de werkwijze en de kosten.
4. Zaaksbehandeling
Na ontvangst van de getekende opdrachtbevestiging en uw voorschotbetaling starten wij de behandeling van uw zaak. Wij kunnen advies geven, bemiddelen of een procedure starten.
5. Resultaat
We bespreken vervolgens het resultaat van het advies, de bemiddeling of de procedure met u. We bepalen of uw probleem volledig is verholpen of dat verdere bijstand nodig is.
6. Sluiting
Na afloop van uw zaak krijgt u een sluitingsbrief via de e-mail. Daarin staat onder meer hoe lang wij uw dossier bewaren.
Referenties cliënten
Wij vragen regelmatig naar de ervaringen van onze cliënten om onze dienstverlening en kantoororganisatie waar nodig te kunnen verbeteren. Lees hier wat onze cliënten zeggen over onze dienstverlening.
Direct uw zaak aanmelden
Wilt u uw zaak aanmelden? Klik hier om uw zaak direct aan te melden.