Werkwijze

Werkwijze

Hieronder leest u stapsgewijs hoe wij uw zaak behandelen vanaf het eerste informatieverzoek tot aan de sluiting van uw dossier.

  •  

    Informatie

    U stelt uw vraag via telefoon, e-mail of social media. Wij bepalen of wij de expertise in huis hebben om u verder te helpen of dat wij u doorverwijzen.

  •  

    Adviesgesprek

    Als wij u verder kunnen helpen, plannen wij een adviesgesprek in. Dit kan op ons kantoor in Utrecht, Amsterdam of Rotterdam plaatsvinden of telefonisch.

  •  

    Opdrachtbevestiging

    Indien u ons inschakelt na het adviesgesprek krijgt u een opdrachtbevestiging. Daarin staan alle afspraken helder opgeschreven.

  •  

    Zaaksbehandeling

    Na ontvangst van de getekende opdrachtbevestiging starten wij de behandeling van uw zaak. Wij kunnen advies geven, bemiddelen of een procedure starten.

  •  

    Resultaat

    We bespreken het resultaat van ons advies, bemiddeling of procedure met u. We bepalen of uw probleem volledig is verholpen of dat verdere bijstand nodig is.

  •  

    Sluiting

    Na afloop van uw zaak krijgt u een evaluatieformulier en sluitingsbrief. Daarin staat hoe lang wij uw dossier bewaren en hoe u uw stukken kunt terug krijgen.

 

Referenties cliënten

Wij vragen regelmatig naar de ervaringen van onze cliënten om onze dienstverlening en kantoororganisatie waar nodig te kunnen verbeteren. Lees wat onze particuliere cliënten en onze zakelijke cliënten zeggen over onze dienstverlening.

 

Direct afspraak maken

Wilt u direct een afspraak maken voor een adviesgesprek bij uw regiokantoor? Bel voor een afspraak: 030 - 2919874 (Utrecht), 084 - 8753322 (Amsterdam) of 087 - 7848621 (Rotterdam).